My Love Song ! =)

关注者

2012年10月19日星期五

Sometimes when i push you away , it's because i need you to pull me closer ♥

before

after




ermmm , change my hair look !
hahahaha .

When i online , i will check do u online too .
My heart will expect you online .
Then the first time went to your home page
Watching your status .
Although a lot of the time you never find me for chat
But my heart is still full of anticipation.

i will tell u that true love stories never have endings.
but
sometime i will feel tired .
sometime i will feel despondent....
can u understand me ? (๑•́ ^ •̀๑)I'm just a girl .
I
want to someone to love n inclusive, someone let me coquetry, some people can eat my food, some people would say that I 'm cute, someone can stay with me, someone can hold my hand to cross the road , someone give me a sense of security, someone
accompany me shopping , someone to be my life of partner  ..........
pls remember i'm just a girl .
din thinks i'm so strong .
no need the best , i only need the most appropriate

when someone do not want to fall in love, that is because their hearts have an impossible people .
yes , i'm .
izzit i'm  too seriously, so in the eyes of you , just nothing、normal .
really ? :(
i saw it in my home page , can i ask u about that ? (๑•́ ^ •̀๑)

如果我突然消失了,
你会不会发疯一样的找我,
因为找不到我而难过。

你会不会无数次的点击我的主页,

看看我留下的痕迹。

你会不会一直等我,
相信我会回到你身边。
让你哭到撕心裂肺的那个人,是你最爱的人。让你笑到没心没肺那个人,是最爱你的人。
你不要给我装傻,我是真的真的喜欢你


When a girl poured out her troubles to you, it is not to complain,
That is her trust
.
seriously , i need u :(

Forgiveness is easy. but Not easy to trust again .



千万不要把自己的软弱展现给别人看;
千万不要把自己的狼狈述说给别人听;
因为根本没有人会觉的你很可怜, 只会觉的你很无能很没用。
什么事情都要学会自己一个人承担, 因为没有人会帮你 。
什么事情都要学会自己一个人坚强, 因为凡事都靠自己 ;)



明明很想哭,却还在笑;
明明忘不掉,却说已经忘了;
明明很在乎,却装作无所谓;
明明很脆弱,却装作很坚强;
明明很痛苦,却偏偏说自己很幸福;

明明已经无法挽回,却依然执着
明明说的是违心的假话,却说那是自己的真心话;
明明知道说这样的话会受害,却忍着疼轻松说出。

等到夜深了,又止不住在思念。
我假裝不在乎你,但痛的是我自己。

雨水落下来是因为天空无法承受它的重量,眼泪掉下来是因为心再也无法承受那样的伤痛 :)


我们爱的人,最具有伤害我们的力量。
爱我们的人,最容易被我们不经意地伤害 .










有些话不能对你说,有些事情不能让你知道,所以我只能把一切打在部落。
原谅我没有勇气让你知道,
有时,不说,只是想留下最后的骄傲。


女 生 明 知 道 在 一 起 没 有 未 来 ,
却 情 愿 留 在 你 身 边 做 个 普 通 朋 友 ,
不 是 她 贱 ,只 是 她 舍 不 得 。







没有评论:

发表评论